eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-02-28 21:07:22
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie :)
    > Przyczepiłem się słowa "kierować".
    > To jest ewidentnie czynność ewidentnie zbędna w zakresie dotarcia do
    > sądu.

    Ale nie ukrywajmy, że w większości przypadków pomijając ścisły teren
    dużej aglomeracji - jedyna sensowna.

    > W złym kontekście - idzie o to, że jakbyś się czepnął "dotarcia
    > do sądu", to ja bym się nie czepnął, bo nie miałbym do czego ;)

    Cóż - punkt widzenia a punkt siedzenie i te sprawy ;) Jak dla mnie
    dotarcie samochodem (lub ewentualnie skuterem ;) ) to jedyny sensowny
    sposób dotarcia gdziekolwiek, nie będący droga przez mękę (OK, dojazd
    samochodem do Warszawy to też masakra, ale Parkuj-i-Jedź nieco poprawia
    sprawę).

    Na tyle długo już nie mieszkam w Warszawie, że przyjeżdżające co parę
    minut autobusy jadące w każde potrzebne miejsce nie są dla mnie oczywiste ;)

    No i pamiętam tłok oraz rzucanie pasażerami w autobusie. Nie jest to
    najlepszy klimat dla kogoś z uszkodzoną kończyną.

    > Korzystając z okazji - ostatnio napotkane: "czym na amerykańskiej
    > autostradzie różni się grzechotnik od prawnika"?

    Jak ktoś przejedzie grzechotnika to mu trochę żal zwierzątka? ;)