eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Date: Thu, 27 Feb 2014 22:51:53 +0000 (UTC)
    <leo8b9$dn4$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > weź 900mg paracetamolu na śniadanie, 900mg na obiad i zobacz jak się
    > czujesz. A mówię o przypadku, że jesteś zdrowy.

    Ale pamietaj, ze mówimy o człowieku ktory tak ma 2 lata.
    Przez dwa lata zawsze sobie coś łamie w czasie rozprawy po czym jest
    szprycowany lekami? I tylko mi wydaje sie to mało prawdopodobne?
    A urzednicy zadowoleni bo przeciez dostarczył dokument. A ze wartosci
    papieru toaletowego... Dokument to dokument, sprawa odfajkowana, wszyscy
    szczesliwi. No moze poza poszkodowanym ale kto by sie szczegółami
    przejmował...

    > A paracetamol to tylko lek od bólu głowy.
    >
    > System nie działa dobrze. Terminy mogłyby być krótsze, sędziowie,
    > świadkowie mogliby się nie spóźniać. Bombiarze mogliby nie dzwonić z
    > atakiem bombowym. Urzędnicy mogliby odpowiadać za swoje decyzje,
    > złodzieje mogliby nie kraść, politycy mogliby zacząć mówić prawdę i
    > pracować. Lekarze w końcu zaczęliby leczyć bez kolejek.
    >
    > Rejestrujesz partie, zwołujesz chętnych, przekonujesz ludzi aby na
    > ciebie głosowali, zdobywasz 40% głosów wyborców, którzy pójdą
    > zagłosować i mamy naprawiony kraj. Zaczynaj już dziś

    Dziękuje za dobre rady.
    Ale powiedzmy, ze ja tu konsulatacje społeczne przeprowadzam, zanim zrobie
    to co powyzej radzisz.