  • Data: 2004-01-23 22:38:33
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pewnym
    > (znasz znaczenie słowa laminacja?)
    test sprawności intelektualnej ;)

    znasz dowcip?:
    Jedzie Rambo autobusem. Wsiada kontroler. Kontroler prosi o bilet.
    Rambo: Przecież ja jestem Rambo.
    Kontroler: Poproszę o bilet. (niewzrusony)
    R: Przecież ja jestem Rambo!!!
    K: Proszę okazać bilet. (...)
    Rambo bierze zyla czy dwuzłotówkę wkłada do kasownika (dziurkującego). Wali
    pięścią i podaje monetę (przedziurkowaną) kontrolerowi.
    R: Proszę oto bilet.
    K: Trzeba było tak od razu .... (naddarł monetę i oddał pasażerowi)

    Test zrobiłem na swoim identyfikatorze ... o cholera ... zniszczyłem (po
    trzeciej próbie).
    Jak mi się udało - to pogadaj z P. Pudzianowskim czy z P. Dymkiem - oni
    pewnie odpowiedzą co to znaczy (jak skuteczna)laminacja.

    > u nas sie tak nie wiesza - trzyma sie bardzo mocnym usciskiem w rzmieni,
    > wlasnie z uwagi na element podrozujacy km.

    a gdzie jest? by można było go obejrzeć? w prawej kieszeni tyłowej części
    spodni? jak mam go oglądać? czy może jest za szybą?
    o cholera w dupie to nie będę grzebał.

    Bo tak jest tez w prawie przewozowym.

    Więc?

    brak reszty mojej wypowiedzi