  • Data: 2007-08-07 13:09:32
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f997ne$v9k$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Jotte, ja też jestem przeciwko obowiązkowemu ubezpieczeniu OC.
    Ja, co do zasady - absolutnie nie. Co do formy - mogłaby być dużo lepsza.

    > Jeśli jednak już musiałoby być tak, że ofiara wypadku miałaby
    > zagwarantowaną wypłatę odszkodowania od ubezpieczyciela, to powinny być
    > możliwe ubezpieczenia, w których ubezpieczyciel po wypłacie odszkodowania
    > ma regres do sprawcy.
    Pewne mechanizmy mające tę cechę już są.
    Ale w ogóle to fajny pomysł. Dorzucę równie dobry - ubezpieczam się. Jeśli
    TU nie musiało za mnie płacić odszkodowania, to oddać składkę (albo niech
    zostanie sprolongowana na następny rok).

    Tylko co z regesem jeśli:
    - sprawca nieznany;
    - sprawca nie żyje;
    - sprawca niewypłacalny;