  • Data: 2024-08-12 17:42:17
    Temat: Re: Jaworek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Aug 2024 16:45:10 +0200, Shrek wrote:

    > Pan Szrek ma mnóstwo sposobów żeby uprawdopodobnić że to pan szrek.
    > Konto w banku,

    No ale w urzędzie jesteś, nie w banku :-)

    > pojazdy na niego zarejstrowane,

    Ale jesteś w wydziale ewidencji ludności, a nie pojazdów :-)

    U mnie to ta sama sala, ale inne okienka :-)

    > dyplom ze studiów,

    gdzies mam. Ale gdzie ?

    > konto w zusie, epuap,

    Ty masz, kto inny nie korzystał.

    > prawo jazdy,

    Zginęło razem z DO, poproszę nowe :-)

    > akt notarialny,

    A inni mają tylko umowę wynajmu :-0
    Zresztą w akcie nie ma zdjęcia.

    > rodzinę która może poświadczyć,

    A jak ktoś nie ma, ma daleko, schorowanych, itp ?

    > historię z pobytów w NFZ,

    Do których urzędnik nie ma dostępu :-)

    > historię przekraczania granic

    Masz? Chyba tylko te z lotnisk, ale czy pamiętasz ?

    > pewnie drugie tyle co mu do głowy nie przyszło a co powinien co najmniej
    > z grubsza znać.

    A urzędnik pewnie sprawdzi tylko co na wniosku napisane i czy te dane
    się zgadzają. Plus może fotkę - ale jak stara, to niekoniecznie
    aktualna.
    Znasz podstawowe dane i masz choć trochę podobny wygląd - to IMHO dasz
    radę :-)

    > Z Ukrainca, to powinno być co najmniej kiedy granicę przekroczył.

    Jest to jakis pomysł, ale nie wiem czy pytają.

    Poza tym w gorącym okresie mógł być chaos.

    J.