  • Data: 2024-08-12 14:55:57
    Temat: Re: Jaworek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Aug 2024 14:39:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście. Pracownicy są na pendrivach to przesyłają, bo im ustawa
    > zabrania.

    Pracownicy przeciez na komputerze "wpiętym w system" pracują.
    A co ten komputer robi, to

    > Bo?

    Skanować te odciski i co? Na pendrive do PWPW wysłać?
    I nie skorzystać z okazji? Takie rzeczy to tylko w GB :-)

    Ustawa nie pozwala? To zmienimy ustawę :-)

    > Jak sobie technicznie wyobrażasz znalezienie odpowiedniego w bazie? Po
    > prostu pytam, jakby taka baza istniała :-)

    No jak to jak - wyszukaj rekordy z ustawioną flagą "wyprodukować
    dokumenty". Bo co, e-mailem wysyłają?

    A baza ... najsensowniej wydaje mi sie PESEL.

    Ale czy nie musimy jeszcze mieć bazy paszportów dla Schengen?

    A teraz weź jeszcze tych uchodźców - od nich odciski pobieramy i
    zapamiętujemy ... gdzie ?

    > Bo jest przestępców i jej
    > przeszukanie trwa długawo, o to nie jest zbyt obszerny zbiór. Pytam o
    > porównywanie jakiegoś dowodowego śladu z bazą, a nie sprawdzenie,. czy
    > Twój palec jest podobny do Twojego, bo to inna skala problemu.

    No to wyszukujesz szybko takie podobne, a potem szczegółowo sprawdzasz
    te wyszukane :-)

    Ale jeśli to za duży kłopot, to może i faktycznie w urzędzie nie
    sprawdzają, czy odciski Nowaka, co przyszedł po nowy dowód, nie pasują
    do kogoś innego :-)

    J.