  • Data: 2024-08-09 18:37:02
    Temat: Re: Jaworek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Aug 2024 17:14:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wyjaśnisz, co miałeś na myśli? Sądy Cywilne wzięły się za poszukiwania
    > osĂłb ostatnio, czy o co Ci chodzi?

    Prokurator, czy jak sami kogoś szukacie, no to szukacie, ale wkrótce
    sie chyba nudzi, i przechodzicie do fazy pasywnej - jak wpadnie na
    przypadkowej kontroli, to wasz, a jak nie wpadnie, to ktos sie
    zastanawia np po roku, gdzie on może być, i wznawia aktywne
    poszukiwania?

    A jak Ĺźonka szuka adresu, bo jej do alimentĂłw brakuje, to co -
    stwierdzacie, że "nie udało sie ustalić", odpowiedz wysłana, a
    wniosek/sprawa do kosza?
    Chyba tak, bo jaki byłby sens odgrzebywania po roku?
    Chce alimentĂłw, to napisze kolejny.

    J.