  • Data: 2005-11-25 14:23:33
    Temat: Re: Janusz Kochanowski na RPO? - pytanie o dorobek naukowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dm76h0$dco$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Maurycy Beniowski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:dm76ck$1j9$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Coś mi tu śmierdzi.
    >
    > Co cię boli? Może lekarza zmień?

    "Gdy wieczorne zgasną zorze.
    Zanim głowę do snu złożę.
    Modlitwę moją zanoszę.
    Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi.
    Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosrajcie proszę.
    Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawisły i podły.
    Jaki znak mój - krwawe gały.
    Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna.
    Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada.
    Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep,
    żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym, i w ogóle żeby miał
    marnie.
    Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka."

    P.