  • Data: 2009-07-21 12:13:18
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > sugerujesz ze byli pod wplywem, ze nie byli w stanie zrozumiec jednego
    > slowa?

    Ja niczego nie sugeruję, po prostu pytam o fakty.
    A Ty na razie posiłkujesz się jedynie domniemaniami.

    > nie, ale takie akcje niezaleznie przez kogo prowadzone, w znacznej
    > wiekszosci przypadkow maja okreslony cel

    Co nie zmienia faktu, że_nie_zawsze_tak jest, a raczej nikomu napadniętemu
    nie przyjdzie do głowy pytać "Przepraszam, czy wasza akcja jest planowana
    czy nie, bo jeśli planowana, to Henio jestem, miło mi, może sobie wyjaśnimy
    nieporozumienie, a jeśli nieplanowana, to pozwolicie, że sie oddalę".
    Człowiek napadnięty po prostu stara się albo bronić albo uciekać, nie
    wnikając w szczegóły napadu.

    > a na nich z jakiego powodu?

    A skąd mieliby to wiedzieć?
    Czy jeśli dostaniesz w łeb zza rogu, to się będziesz zastanawiał, z jakiego
    powodu ktoś na Ciebie napadł?

    > znaczy sie mieli cos na sumieniu i jesli nie policji to obawiali sie
    > kolegow spod celi?

    Naprawdę uważasz, że trzeba mieć coś na sumieniu, żeby odczuwać nieodpartą
    chęć spierdolenia z miejsca potencjalnej rzezi?