  • Data: 2009-07-21 13:17:10
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 14:47:40 +0200, szerszen napisał(a):
    > tak samo jak i ty
    > ja natomiast staram sie jednak pozostac neutralny i nie osadzaqc policjantow
    > zbyt szybko

    Sądząc po Twoim oślim uporze z jakim bronisz tych kowbojów, uznałbyś że
    nie powinno się osądzać policjantów nawet gdyby wywlekli chłopaków z auta,
    strzelili w tył głowy i zbeszcześcili zwłoki.

    > oni nie zostali napadnieci

    Zostali napadnięci. Czym się niby różniła ta akcja od napadu? NICZYM!

    > co innego dostac na ulicy po ryju, a co innego tak szeroko zakrojona akcja

    Szeroko zakrojona, dobre sobie. Efektowna, bo debile postanowili się pobawić
    w kowbojów. Spierdolili wszystko co tylko mogli, a na koniec zabili niewinnego
    człowieka.

    > tak, albo nadmiernie ulegac emocjom, jedno i drugie jest niezdrowe, paniczna
    > ucieczka zadko kiedy przynosi pozytywne efekty

    I niby policjanci wywalający całe magazynki do samochodu w którym BYĆ MOŻE
    jest podejrzany w ogóle nie ulegli emocjom? Potem dopiero ochłonęli, by
    uzgodnić zeznania...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944