    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Sun, 19 Jul 2009 19:31:40 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> pisze:

    > Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, policjantom.

    > Nie Ci studenci - bo oni byli niewinni - tylko właśnei chuligani.

    > PO pierwsze żaden przepis owych kamizelek nie wymaga. Po drugie
    > wystarczy sam okrzyk, wiec odznaka była już nawet nie
    > potrzebna. Zajrzyj do ustawy i rozporządzenia. potem możemy
    > popolemizować.

    Ustawa może sobie mówić co chce ale sam *zdrowy rozsądek* każe
    inaczej oceniać *ZABICIE* nieuzbrojonej osoby w przypadku braku
    reakcji niewinnego na taki okrzyk wydany przez nieumundurowaną
    osobę.

    Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Oprócz litery prawa jest jeszcze
    zdrowy rozsądek oraz proporcjonalność reakcji szczególnie w przypadku
    *oczywiście błędnych i niewystarczająco uzasadnionych* domysłów
    policjanciczków po cywilnemu.

    Jeśli ci policjanci nie są winni *czegokolwiek* (całkowicie niewinni) to
    dla mnie *CAŁA* policja staje się winna bycia o kant dupy potłuc.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie ludzie nami rządzą, lecz własne słabości.