  • Data: 2009-07-17 12:12:01
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 13:40:38 +0200, Michał napisał(a):

    > W bieżących relacjach dziwnie pomijane są:
    > - była noc;
    > - policjanci byli nieumundurowani;
    > - byli w cywilnych samochodach;
    > - policjanci w sposób widoczny śledzili chłopaków (m.in dwukrotnie
    > dojeżdzając na skrzyżowaniui przyglądając się im; co poważnie mogło
    > wystraszyć chłopaków

    Zakładasz że nikt z tej dwójki nie miał telefonu komórkowego?
    Naturalnym odruchem, przynajmniej u mnie, byłoby wykręcenie nr 112 (997),
    albo nawet gdyby na trasie była jakaś komenda - po prostu bym tam zajechał,
    choćby na chwilę tylko zaparkować.
    Bo mając obawy, że mi się przyglądali, śledzili - założyłbym ze chcą mi
    gwizdnąć auto na "stłuczkę" albo na "gumę".
    Albo sobie chłopaki myśleli ze skoro to rover to "da powąchać dymek"
    jakiemuś tam fałwi czy czym poruszali się ci policjanci.