  • Data: 2006-10-22 17:59:50
    Temat: Re: Jakies chore nie porozumienie ! Co robic ?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zielony napisał(a):

    > Ale to nie moje mieszkanie ! To mieszkanie wynajmowalem tak samo jak on czy
    > inni ! Lacznie 3 lokatorow ! I konto prawdo podobnie jest zalozone na jakas
    > fikcyjna osobe adres tylko ten co mieszkalismy tam...
    >
    > Jedynie co moje to konto na ktore wplynely pieniadze :(

    No i to wystarczy. Bo powiedz kto uwierzy w robienie przekretu do tego
    stopnia, zeby podawac jakies obce konto bankowe do wplat?
    Z tego co piszesz wynika, ze skasowales pieniadze od tamtej osoby
    (kupujacego) i tyle. Zapewne nie masz zadnego dowodu ze identyczna kwote
    wydales owemu koledze... Co wiecej, kupujacy bedzie dochodzil swoich
    praw wlasnie od osoby na ktorej konto wplacil pieniadze. Zreszta skad
    wiesz, ze konto w allegro nie jest na Ciebie (jak taki mily ten kolega
    to roznie z tym moze byc)?
    IMHO lepiej postaraj sie odszukac owego kolege, bo kiepsko to widze.

    pozdrawiam,
    Przemek O.