  • Data: 2004-11-29 20:12:34
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cofv0a$2ec$1@inews.gazeta.pl...

    > przeciez na poczatku postu Pan sam go zacytowal :-)

    Czyli zgasz sie ze mna, ze o ten cytat chodzi?

    " Art. 3. Przepisy ustawy nie dotyczą:
    1) (1) broni i amunicji stanowiących uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
    Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży
    Granicznej, Służby Więziennej oraz innych państwowych formacji uzbrojonych, w
    odniesieniu do których dostęp do broni i amunicji regulują odrębne przepisy,
    "

    bogen