  • Data: 2004-11-26 10:26:03
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 01:56:11 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > wiemy wiemy. Zgodnie z panów opisem nabój ten przebil budke z goframi i
    > trafil niewinna dziewczyne raniac ja smiertelnie.
    > Dlaczego nie mo?e wi?c tak jak pan Przemek R. opisa? min?? silnika i
    > trafi? kolejnego niewinnego pasa?era lub kierowc??

    Może. Ale prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest mniejsze niż przy
    proponowanym przez pana Przemka strzelaniu z pistoletu w opony jadącego
    samochodu, gdzie bardziej prawdopodobne jest, że trafi się w drzwi za
    którymi siedzi być może niewinny człowiek.
    Swoją drogą chętnie bym go zobaczył jak ściga uciekający samochód, po czym
    zrównuje się z nim, w czasie jazdy wychyla się przez okno i dokładnie
    celując precyzyjnie trafia w oponę. Taki numer jest możliwy tylko w
    filmach sensacyjnych.

    Działąnia policji polegaja niestety na wyborze mniejszego zła. A w tym
    przypadku mniejszym złem jest unieruchomienie samochodu strzałem z broni,
    niż ściganie go po ulicach miasta aż się kierowcy znudzi. Bo istnieje
    ryzyko, że uciekający kogoś potrąci albo spowoduje śmiertelny wypadek. I
    proszę mi nie wciskać kitu o helikopterach bo helikopterów policja nie ma.

    > A teraz s?uchamy pana wyja?nie? jak zachowuje si? taki nabój po
    > trafieniu w budk? z goframi za któr? chowa si? niewinna, m?oda
    > dziewczyna, zapewne
    > czyja? ukochana córka? Budka z goframi to te? przeszkoda panie znawco no
    > nie?

    Istnieje subtelna różnica pomiędzy cienkim plastikiem a grubą blachą, czyż
    nie? I znowu z braku argumentów zasłania się pan trupami. Nieładnie.

    > Pan mecenas Roman Giertych mówi? dzisiaj w programie Lisa "Co z t?
    > Polsk?", ?e pozbawianie zycia niewinnego jest zbrodnia. Jesli zbrodnia
    > to i kara a
    > nie urlop.

    Ciekawe czy tak samo będzie pan uważał, jak pewnego dnia wyskoczy panu tuz
    przed maskę samochodu niewinna staruszka. Oczywiście zero w tym pańskiej
    winy, no ale skoro pozbawił pan zycia niewinna staruszkę to dozywocie się
    nalezy. Bo pozbawienie życia niewinnego to zbrodnia.

    > Po tym programie mia? by? czat z panem Romanem, ale przyszli na czata
    > lewicowcy i pisali o nim brzydkie rzeczy.

    Znaczy, pisali to co wyznawcy pana Romana chcą ukryć? O jego udziale w
    aferze bankowej, o obiadku z kulczykiem i późniejszych kłamstewkach... mam
    rację?

    > Potem pojawi? si? kontratak na
    > lewizne i SLD, no to zaraz moderator ciach

    Bo ów kontratak składał sie w 90% z dresiarskich bluzgów.

    --
    Falkenstein
    skazania.