  • Data: 2004-11-26 00:56:11
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:co55b4$nsc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >Co to rozwijac.
    >Piszesz bzdury o kuli przebijajacej silnik i trafiajacej kierowce.
    >Wiesz jak i z czego jest zbudowany naboj typu breneka?
    >Wiesz jak sie zachowuje po trafieniu w przeszkode?

    wiemy wiemy. Zgodnie z panów opisem nabój ten przebil budke z goframi i
    trafil niewinna dziewczyne raniac ja smiertelnie.
    Dlaczego nie może więc tak jak pan Przemek R. opisał minąć silnika i trafić
    kolejnego niewinnego pasażera lub kierowcę?
    A teraz słuchamy pana wyjaśnień jak zachowuje się taki nabój po trafieniu w
    budkę z goframi za którą chowa się niewinna, młoda dziewczyna, zapewne
    czyjaś ukochana córka? Budka z goframi to też przeszkoda panie znawco no
    nie?

    Pan mecenas Roman Giertych mówił dzisiaj w programie Lisa "Co z tą Polską",
    że pozbawianie zycia niewinnego jest zbrodnia. Jesli zbrodnia to i kara a
    nie urlop.

    Po tym programie miał być czat z panem Romanem, ale przyszli na czata
    lewicowcy i pisali o nim brzydkie rzeczy. Potem pojawił się kontratak na
    lewizne i SLD, no to zaraz moderator ciach i juz nikt nic nie pisal i taki
    to byl czat, na którym podłączonych było około 600 osób ale zaden nie mogl
    potem mowic.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.