  • Data: 2004-11-27 13:04:26
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Noo ciekawe, bardzo ciekawe.
    Bedziesz strzelal w kola pojazdu?
    Zarowno Ty jak i pojazd do ktorego bedziesz strzelal bedzie w ruchu przy
    znacznej predkosci?"

    a po co ja mam byc w znacznej szybkosci, ja bede celowac a powiedzmy
    "maluch" albo jakis duzy fiat itp. bedzie jechac.

    [] -> ulica (gdzies na wsi) -> -> -> "pif paf" :-) i
    dalej z flakiem jedzie.
    tutaj ja X

    proste.

    jezeli sie oczekuje ze cos przejedzie wystaczy sie przygotowac do tego.
    (czyt. celowac) a nie wyjac w ostatniej chwili
    bo tak to sie w nigdy ie trafi w to w co sie chce trafic.

    P.