  • Data: 2004-11-27 10:46:03
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > celując precyzyjnie trafia w oponę. Taki numer jest możliwy tylko w
    > filmach sensacyjnych.

    udowodnie Panu ze mozna w godzine sie nauczyc strzelac w opony. Jest to
    kwestaia zalapania
    w jaki sposob dany celownik dziala. Bpo jezeli czlowiek celuje a nie bawi
    sie w Kowboja (wyjmujac i strzelajac
    bez zastanowienia) to ja problemu nie widze.
    Mysle ze uda sie do wakacji. Musze odpowiednie srodki znalezc i czlowieka
    z uprawnieniami. W kazdym razie na pewno w 2005 roku to zalatwie.

    > Działąnia policji polegaja niestety na wyborze mniejszego zła. A w tym

    > przypadku mniejszym złem jest unieruchomienie samochodu strzałem z

    broni,
    > niż ściganie go po ulicach miasta aż się kierowcy znudzi. Bo istnieje
    > ryzyko, że uciekający kogoś potrąci albo spowoduje śmiertelny wypadek. I
    > proszę mi nie wciskać kitu o helikopterach bo helikopterów policja nie

    ma.

    z tego co mi wiadomo w ostatnich glosnych przypadkach nie bylo zagrpzenia

    ze wjedzie w miasto pelne ludzi.
    A mimo to strzelali, wiec tlumaczenie ze wybrali mniejsze zlo mi nie robi.

    nic nie wybrali i w ogole nie pomysleli.
    Nawet o tym by przeprosic.

    > Istnieje subtelna różnica pomiędzy cienkim plastikiem a grubą blachą,
    czyż
    > nie? I znowu z braku argumentów zasłania się pan trupami. Nieładnie.

    http://www.medianet.pl/~fenix/Silnik.gif

    http://www.stacja.noi.pl/fotki/SILNIK.jpg

    http://www.hondapl.org/testy/atr/atr-silnik.jpg

    http://www.hondapl.org/tuning/kurczak/Silnik.jpg

    trzeba jeszcze trafic w cos czego nie widac.
    nieladne to jest chyba strzelanie na slepo

    > Ciekawe czy tak samo będzie pan uważał, jak pewnego dnia wyskoczy panu
    tuz
    > przed maskę samochodu niewinna staruszka. Oczywiście zero w tym
    pańskiej
    > winy, no ale skoro pozbawił pan zycia niewinna staruszkę to dozywocie
    się
    > nalezy. Bo pozbawienie życia niewinnego to zbrodnia.

    a rozroznia Pan pojecia Morderstwo a nieszczesliwy wypadek?
    I prosze tez nie porownywac sytuacji do dzialan policji,
    gdyz
    kierowca nie jedzie z mysla ze trafi na staruszke.
    A policja wlasnei po to strzela, nei wazne kto w srodku siedzi.

    P.