  • Data: 2004-11-25 16:05:22
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -- >
    > Cały czas pisałem o samochodzie szarżującym na policjantów, a nie
    > uciekającym. A to oznacza strzelanie od przodu. Jak pan zrobił ten
    > doktorat skoro nie rozumie pan tekstu pisanego?

    i Pana zdaniem

    """"""""
    ' '
    ** ******** **
    * *
    **************
    | |

    policja trafi w silnik tak? no i zalozmy ze trafi, to ta kula sie zatrzyma
    na silniku tak?
    moim skromnym zdaniem kula ma spora szanse by ominac silnik (pewna czesc
    tej przedniej "przestrzeni" zajmuje)
    przejsc przez cienka blache (przy kiwerownicy) i trafic prosto w
    kregoslup.
    i tutaj jeszcze trzeba zalozyc ze strzela naprawde spory pojebaniec skoro
    staje przed jadacym samochodem a nie
    chpocby ciut z lewej czy z prawej (z ktorej to duzo latwiej w opony
    trafic)

    P.