    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Date: Tue, 23 Nov 2004 20:21:08 +0100
    <cnposk$2cu$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnq1mi$bue$1@inews.gazeta.pl>
    <cnq681$ekf$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqfb9$ha0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqgnc$qpj$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnqgo4$g3o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnqiuk$22t$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqkgq$j2a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqkkv$d5q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnql0s$f8j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnqlvv$kcs$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqmhb$scs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqnju$tm$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqo7j$59u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnqolb$7nn$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqper$gs1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnung1$c7h$1@atlantis.news.tpi.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cnv99o$n93$1@atlantis.news.tpi.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <co0046$c4b$1@opal.icpnet.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 19:39:10 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy".
    > Widzę, że karmienie trolli i prowadzenie bezsensownych pseudodyskusji
    > weszło Ci w krew.

    Mam jeszcze nadzieję, że uda się trolla zreformować, bo głodzenie albo
    pomoże albo nie. Zwłaszcza, gdy jest to troll z doktoratem. Szkoda tylko,
    że dyskusja jest nie na temat prawniczy. Ale jak się nie ma co się
    lubi...Kiedyś dyskutowałem z niejakim "bubu" na temat jego interesujących
    koncepcji cywilistycznych odnośnie obowiązku meldunkowego i podziału
    majątku wspólnego, to dopiero była dyskusja, prawdziwe wyzwanie. I
    ostateczie udało mi się chyba chwasta wyrwać... bo przestał sie pokazywać.

    Tutaj też już widać końcówkę. Pan doktor zaczyna robić bokami: udaje, że
    nie rozumie słowa pisanego, sięga do argumentów nie do odrzucenia jakimi
    jest męczeńska śmierć ks. Popiełuszki i studentów na Tian An Men, zaczyna
    zwalać wszystko na rząd SLD i wprowadza spiskowe teorie dziejów jakoby to
    jacyś oni co to może są a może ich nie ma zapłacili szalikowcom za
    wywołanie burdy coby odwruciał uwagę od sprzedazy Ruskim sektora
    paliwowego.

    Zastanawiam się tylko skąd mu się wzięło ze jestem byłym PRLowskim sędzią?
    Wszak to przecież nie on był Zaplutym Karłem (a przynajmniej tak
    twierdzi)?

    --
    Falkenstein
    skazania.