  • Data: 2004-11-23 17:38:03
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnvq24$fnq$2@inews.gazeta.pl...

    > ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    Ja wiem czy on debil? Ideologia go zaćmiła.

    > W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    > procedura....

    Von F> > A trafienie ciężkim grzybkujacym pociskiem w blok silnika powoduje
    jego
    > opony.

    P. > juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    Tak ten argument pana sedziego von Falkensteina jest istotnie zabawny,
    poniewaz aby przestrzelic silnik samochodu, który ucieka przed policja i oni
    widza jego bagaznik, to trzeba zaczac od przestrzeliwania bagaznika,
    siedzen, kierowcy i pasazerów, potem dopiero pocisk moglby dostac sie do
    komory silnika i ewentualnie przebic silnik. Może zakupic im pociski
    sterowane typu Tomahawk z demobilu? To dopiero policjanci beda mieli sobie
    frajde w przestrzeliwaniu calego samochodu nie tylko silnika.

    > zalamujes mnie czlowieku!

    Nie tylko pana on zalamuje.

    > znowu glupie tlumaczenie, skoro potarfia 20 pociskami trafic na wysokosci
    > siedzien w kabine,
    > to mysle ze nie bedzie problemy z oponami, zwlaszcza jak samochod mija
    > policje.
    > A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    Takim jakim mgr Von Falkenstein byl sedzia.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.