  • Data: 2004-11-23 17:32:38
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:55:34 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    Nie wydaję, i nigdy tak nie twierdziłem.

    > W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    > procedura....

    Łatwo powiedzieć, w opony strzelić.

    > opony.
    >
    > juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    Normalnie. W maskę na wysokości osłonu chłodnicy. Większośc samochodów ma
    silnik z przodu.

    > zalamujes mnie czlowieku! zaczeto by postepowac zgopdnie z procedura,
    > czyli strzelac w opony.

    A pociski, które nie trafiły w opony pewnie rozpłynęłyby się w powietrzu?
    O nie, poleciałyby dalej i po odbiciu się od asfaltu trafiły w coś lub
    kogoś

    > niedawbno byla piekna akcja, az mozna pogratulowac policji, strzal w
    > czetry opony, samochod zatrzymany sprawca zlapany.

    Mogę prosić o namiar do opisu owej akcji?

    > znowu glupie tlumaczenie, skoro potarfia 20 pociskami trafic na wysokosci
    > siedzien w kabine, to mysle ze nie bedzie problemy z oponami,

    Z całym szacunkiem siedzenia to znacznie większy cel niż opony.

    > zwlaszcza jak samochod mija policje.
    > A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    A pan potrafi trafić celując z ręki w oponę jadacego samochodu?

    --
    Falkenstein
    skazania.