  • Data: 2004-11-22 15:55:45
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 16:09:48 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisał
    > w wiadomości news:opshu6d3kcmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > No tak, teraz to jasne. Ale bardziej frapuje mnie okoliczność #3. Czy za
    > nią również stoi jakaś anegdota? Możesz opowiedzieć? (będzie to bardziej
    > TG niż cały ten wątek)

    Pewien gość napadł na kumpla jak ten wracał z poczty z rentą. Czterech
    świadków, w tym dwóch policjantów widziało go jak kopie kumplan nawet
    musieli go odciagać, w kieszeni miał pieniądze. A taki na rozprawie
    twierdzi, ze kolega mu pieniądze pozyczył, a to co widzieli świadkowie to
    kolega się potknął a on go podnosił. No to jak takiemu nie dać tych 6
    miesięcy ekstra?

    --
    Falkenstein
    skazania.