    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Date: Sun, 21 Nov 2004 21:10:18 +0100

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:56:07 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtxjizdmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Zaraz podleci z pa?? do niewinnej dziewczyny, która sprzedaje gofry i
    > zacznie j? bi? a? zat?ucze na ?mier??
    > W której komendzie tacy policjanci pracuj?? Mo?e u pana w mie?cie panie
    > magistrze. Sk?d pan jest?

    Cóż to, czyżby nagle zaczął pan wierzyć w to, że policjanci myśla co
    robią? Ciekawe.

    > No i co z tego wynika? nie ma amunicji gumowej w magazynkach? Nawet jak
    > nie ma nigdzie na ca?ym ?wiecie automatycznej broni na amunicj? gumow?,
    > to co to zmienia? Zastrzelili niewinnych ludzi. O tym mówimy.

    Wynika z tego, że nie zna się pan na broni, ale pomimo tego się pan na ten
    temat wypowiada, co gorsza nie uważając tego za coś złego. Poza tym
    wygląda na to, że jedyne co pan wie o wydarzeniach w czasie Juwenaliów to
    to, że policja zastrzeliła dziweczynę. Wszystko inne, jako nie pasujące do
    tezy, ze policja to mordercy jest dla pana nieistotne i niegodne pana
    uwagi. Czy tak postepuje naukowiec panie doktorze?

    > W?a?nie nie mia?em na my?li tej konkretnej broni dla której amunicja
    > ostra i gumowa wygl?da tak samo i dlatego w sumie chyba wszystko jedno
    > wed?ug pana jak? si? strzela i do kogo, byle si? strzela.

    Czyli rozpoczynając wątek nie wiedział pan ani z jakiej broni strzelano
    ani jaka amunicją i założył pan, że była to taka broń jakiej używał pan w
    wojsku. Natomiast policjanci to durnie bo przy wkładaniu magazynka nie
    zauważyli ze pociski się błyszczą. Mam rację?

    > A ma pan poj?cie o sprawiedliwo?ci na "S", któr? wed?ug pana mo?na
    > jedynie znale?? w encyklopedii i ogólnie o prawie, które jest
    > niesprawiedliwe, a
    > powinno by?.

    Znam prawo i je szanuję. Bo prawem jest to co zapisano w ustawach. I nie
    jest moją rolą decydować czy jest ono dobre czy złe. Bo prawo można
    zmienić, ale dopóki obowiązuje należy go przestrzegać.

    --
    Falkenstein
    skazania.