    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie to niesprawiedliwe
    Date: Sun, 12 Apr 2020 19:36:26 +0200

    W dniu 2020-04-12 o 17:52, Sonn pisze:
> [...]
    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    > A co ma do tego zaraza? Zawsze się mieli za rasę "panów' o czym nawet
    > sam prezes w Sejmie mówił.

    Tyle spraw mam na głowie i ostatnio żyję z dnia na dzień, więc nie
    analizowałam "polityki".

    Zawsze stawiali się ponad prawem (choćby
    > sprawa Obajtka i tzw. dwóch wież). Ślepa i głucha dotąd byłaś?

    Nie byłam ślepa. Jak zobaczyłam projekt tych wież to od razu skojarzyły
    mi się z dwoma fiutami. Co jeszcze pomyślałam to nie będę o tym pisać.

    > Jak widać wirus ci się na coś przydał. Cud Wielkanocny - otrzeźwiałaś (nie w
    > sensie alkoholowym, żeby było jasne)

    Bo się wkurzyłam, że na cmentarz do rodziców nie mogę iść. Do lasu nie
    jeżdżę ani po ulicach się nie szwendam, więc to nie żaden cud, że tego
    nie roztrząsałam.
    Maski (skuteczne) to powinni rozdawać ludziom za darmo, a nie żeby takie
    dziadostwo uskuteczniać i jeszcze zrobić z policji i wojska straszaków
    i żeby ludzie sami sobie musieli maski szyć.
    No cóż...nie chcę na ten temat już pisać.