    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie świadczenia/odszkodowanie
    Date: Tue, 27 Apr 2004 06:51:44 +0200
    Sender: f...@o...pl@ajn87.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A gdzie to sie stalo? jesli wina lekarzy to moze pozwac szpital np,
    jesli wychodzi jej na to ze ktos dopuscil sie zaniedbania, a jesli
    poprostu to sie stalo to od nikogo nie dostanie odszkodowania. W
    rozumieniu prawa czlowiekiem jest sie od pierwszej fazy porodu.
    Nie rozumeim za bardzo o co ci chodzi