  • Data: 2003-03-10 11:46:08
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b4hqd5$36i$1@news.supermedia.pl...

    > A czy uważasz że brak lekarza powoduje bezurazowośc zdarzenia.

    A czy uważasz za normalne że nikt z rodziny nie wzywa karetki?

    > Policmajstrzy winni nieść ofierze

    Może jeszcze zapytać czy nie ma chęci na kawkę ze śmietanką? Przecież
    policja przyjechała do domu poszkodowanego gdzie był telefon .Jeśli rodzina
    nie widziała potrzeby wzywania lekarza to oni mieli to robić na siłę? Nie
    wierzę że nie zapytali się o obrażenia i czy karetka już była.

    > Widać, że o medycynie masz pojęcie przypominające kolor wiosennego
    trawnika.

    Od tego są lekarze.Po to studiują kilka lat.No ale Ty po kilku godzinach
    szkolenia (dla ułatwienia dodam że mam też ładny dokument sporządzony na
    papierze czerpanym) to powinieneś otworzyć lekarską poradnię internetową;)

    > Popatrz lepiej w kpk i poczytaj 217 § 3 oraz 220 § 3 może ciebie olśni
    > Lenistwo myślowe czy brak wiedzy.

    I co wyczytałeś takiego w art.217 par.3 mającego zwiazek z tematem?
    §. 3. Jeżeli wydania żąda organ nie będący prokuratorem, przedstawia osobie
    mającej u siebie rzeczy podlegające wydaniu postanowienie sądu lub
    prokuratora, a gdy uzyskanie postanowienia nie było uprzednio możliwe,
    okazuje nakaz kierownika swojej jednostki lub legitymację służbową, a
    następnie zwraca się niezwłocznie do sądu lub prokuratora o zatwierdzenie
    zatrzymania rzeczy. Osobie tej należy doręczyć, w terminie

    Naprawdę mnie olśniłeś.

    > Wtedy to będzie kłopot - może już nie być śladów bujki

    Śladów bUjki na pewno nie będzie;)

    > pobieranie krwi będzie zbędne, a co zatem idzie kilka dowodów co do
    > okoliczności sprawy wyparuje wraz z moczem i czasem.

    A po co dowód na to że sprawcy byli pijani??? Jest zakaz bycia pijanym ?
    Jeśli byli to świadkowie to potwierdzą

    > Można tylko policja zazwyczaj nie chce tłumacząc że nie mają ze sobą
    druków.

    O tm nic kolega nie napisał.Wyciągnij wreszcie ten kciuk z buzi bo nic
    sensownego z niego nie wysysasz;)

    > Według ciebie hipotetycznie dostał w łepek i zemdlał a potem chpotetycznie
    > został wtargany na swoje podwórko.

    Być może.Wysłuchałeś drugiej strony? Dochodzenie w toku.Obrażenia byłyby tu
    jakimś dowodem.

    Pozdr
    Keszek