    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie prawo ma policja ?
    Date: Fri, 8 Jul 2005 11:13:50 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dalfan$s43$2@inews.gazeta.pl...

    > to nie podalega sciganiu przez policje,

    oczywiscie zznaczam ze mam anmysli zlamanie prawa autorskiego, licencji itp
    takich zbdetow,
    a nie posiadania 20 kopii tego samego.

    Ja posiadam ze 30, 40 zielonych plyt na ktorych mam
    1. przegrane z oryginalnych plyt piosenki (ktore zostaly w zdecydowanej
    wiekszosci rozkradzine
    2. zgrane z radia pioesenki, prosta metoda
    podlaczasz wejscie IN karty muzycznej do wyjscia sluchawek w wiezy,
    regulujesz zeby jakosc byla zaj.
    i zgrywasz kilka godzin, pozniej edytojuesz (wycinasz konretne pisoenki,
    dokaleni przycinajac zgodnei z wykresem)
    npo w wave adytor dostarzcanym z nero burning i masz piosenki jakosci CD.
    To towim zdaniem podlega sciganiu
    przez polcije?

    Gdyby jakis buc mi przyszedl powiexzial ze chce sprawdzic oprograowanie to
    bym nie wpuscicl pomimo iz mam
    wszystko legalne, moj dom moja twierdza a jest na pewno pewnym ponizeniem
    gdy obca osoba szpera w naszych rzeczach.

    W ustawie jest zezwolenie na wejscie na legotke przy uzasandinym podejrzeniu
    (PRZED przeszukaniem !!!!!!!!!!!!)
    w takim przypadku jasno wynika z jego wypowiedzi ze nie jest to czynnosc
    niecierpaca zwloki, chce
    niech ryzykjuje i drwzi wywarza ale prokurator ktory zatwierdzi takie
    przeszukanie bedzie sie mediom tlumaczyc.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"