  • Data: 2010-02-01 16:00:32
    Temat: Re: Jaki wiek mająkreskówki?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natychmiast składam donos na Paramount Pictures ;->
    >
    > W Star Trek: Voyager jedna z postaci miała ledwie 3 czy 4 latka i
    > bzykała się z dorosłym! (inna sprawa, że w jej rasie 4 latka to już
    > staruszka, ale przepis jest przepis!)
    >
    > A poważniej: banda idiotów... Nawet komuniści nie byli tak po*.*ni...

    Pewnie za to, co teraz napiszę, zmieszacie mnie z błotem, ale...dlaczego
    właściwie zakazane i karane jest POSIADANIE materiałów o takich treściach? Nie
    mówię o kreskówkach, bo to jakiś absurd, ale nawet o zwykłych zdjęciach i
    filmach. Ja np. nie miałbym ochoty na coś takiego patrzeć, ale pomyślcie o tym
    tak: jest sobie pedofil, który zdaje sobie sprawę ze swojej choroby.
    Oczywiście odzywa się w nim popęd seksualny skierowany ku małym dzieciom, a
    równocześnie delikwent nie chce iść do paki wiedząc, że tam prawdopodobnie nie
    dożyje końca wyroku, stara się więc hamować. Co jest lepszą alternatywą?
    Pozwolić mu, żeby jednak instynkt wziął u niego górę i doszło do gwałtu na
    jakiejś kilkulatce, być może połączonego z morderstwem czy jednak pozwolić mu
    rozładować napięcie seksualne w bezpieczny dla otoczenia sposób przy oglądaniu
    czegoś, co dla zwykłych ludzi jest wynaturzeniem, ale jednak MOŻE okaże się
    wystarczającym substytutem seksu dla zboczeńca i zapobiegnie tragedii?

    Wiem, że te wszystkie zdjęcia i filmy z udziałem dzieci zostały kiedyś
    wyprodukowane przez jakieś osoby z mocnymi odchyleniami i prawdopodobnie w
    wielu przypadkach zniszczyły psychikę ofiar takiej patologii, ale...one już
    powstały i są w sieci, czasu się nie cofnie. Dla ich twórców nie powinno być
    żadnej litości, ale czy, niezależnie od tego jak kontrowersyjne może się to
    wydawać na pierwszy rzut oka, nie byłoby lepiej gdyby pedofil mógł sobie,
    mówiąc dosadnie, zwalić gruchę w domowym zaciszu patrząc na to, co lubi jeśli
    to by miało uchronić przed wprowadzeniem jego perwersyjnych fantazji w życie?