  • Data: 2010-01-29 23:54:19
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    > Kawa też. Herbata zapewne również, choć chyba nie ma spektakularnych
    > uzależnień. Nie ma również aż tak szkodliwego działania. Więc herbatę
    > bym dopuścił, choć sam używam szczątkowo, bo faktycznie po teinie mnie
    > telepie.

    To wahanie w głosie. Nie widzę powodu dla którego chcesz jedne napoje
    nieobojętne dla zdrowia banować, a inne nie. Ja ci mogę powiedzieć, że
    znam wielu ludzi, którzy pili zarówno alkohol jak i kawę i nic im nie
    było. Nawet wątroby mają w porządku.

    > Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

    Rzekomo zwiększa ryzyko zapadnięcia na chorobę Parkinsona. Albo raka
    prostaty. Nie lepiej zakazać i promować picie korzystniejszego dla
    organizmu kefiru?

    --
    tbr