  • Data: 2010-01-29 23:31:39
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-29 21:55, Tiber pisze:
    > Kawa też? Herbata?

    Kawa też. Herbata zapewne również, choć chyba nie ma spektakularnych
    uzależnień. Nie ma również aż tak szkodliwego działania. Więc herbatę
    bym dopuścił, choć sam używam szczątkowo, bo faktycznie po teinie mnie
    telepie.

    > Mleko?

    Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek