  • Data: 2010-01-29 20:55:59
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    > No to akurat ma sens... Nie powinno być zgody na przegrywanie cudzych
    > pieniędzy w hazardzie (pomijam zagadnienie czy powinna być zgoda na
    > przegrywanie swoich).

    Mi się wydaje, że na przegrywanie cudzych pieniędzy (pochodzących z
    kradzieży, jak mniemam) nie powinno być zgody w żadnym wieku.
    A tak bardziej serio: nie wiem jak małoletnimi poniżej trzynastego roku
    życia, ale trzynastolatki chyba mogą posiadać i w granicach prawa
    dysponować własnymi pieniędzmi.

    Kawa też? Herbata? Mleko?

    --
    tbr