  • Data: 2020-12-15 10:24:12
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2020 o 10:11 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    (...)

    > No ale bylo lepiej - mozna bylo pojsc do Komitetu i czasem pomogli.
    > A teraz nie ma gdzie pojsc, wiec na pewno nie pomoga :-P

    Maciejewski: "Chodziło się do Komitetu Partii"
    No chodziliście, głupcy i SB-cy...

    Dziwi kogoś teraz, że Maciejewski jest nadal obrzydliwym lewakiem i takim
    się utopi?
    Ja też pamiętam czasy, kiedy Meciejewskie chodziły do Komitetu Partii, ale
    też do oficerów prowadzących...
    Na szczęście jest szansa, że Polacy naprawią błędy transformacji!

    --
    Trefniś