  • Data: 2020-12-15 11:46:33
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:55:20 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dawniej, to się antyradar stosowało. Teraz taki sobie osiem gwiazdek
    > namaluje mi jak go zatrzymają, to bedzie twierdził, ze z przyczyn
    > politycznych :-)

    Budżetówka w tym roku nie dostanie żadnych podwyżek, premii i nagród, ale
    milicjantów to nie dotyczy i, jak widać, władza ludowa wie, co robi.

    "Funkcjonariusze zatrzymują też auta z symbolami Strajku Kobiet.

    - Na początku policjanci zatrzymywali nas za drobne wykroczenia. Kiedy
    zaczęliśmy się stosować do przepisów, policja zaczęła kontrolować nasze
    samochody - opowiada Anna Nadobna z Wrocławskich Błyskawic. - Najbardziej
    uciążliwe jest to, że policjant ma prawo zatrzymać dowód rejestracyjny i
    zakazać dalszej jazdy. Problemem jest też to, że nie znają się na stanie
    technicznym aut i kłamią, licząc, że nas zastraszą - dodaje.
    Policjanci potrafią nałożyć mandat za naklejkę strajku kobiet.
    Funkcjonariusze regularnie uznają brudny silnik jako usterki niebezpieczne
    i zakazują dalszej jazdy pojazdem w trybie natychmiastowym.
    4 grudnia policja wyłapywała samochody Wrocławskich Błyskawic, w efekcie
    czego nie dojechały pod siedzibę PiS. - Często zabierany jest dowód
    rejestracyjny, ale za każdym razem stacja diagnostyczna od razu je
    przywraca, ponieważ nie znajduje żadnych usterek w samochodach"

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26606922
    ,jeszcze-ci-malo-czyli-jak-wroclawska-policja-zastra
    sza-protestujace.html?_ga=2.188213738.396470584.1607
    932836-1609251266.1595588080#S.DT-K.C-B.2-L.1.maly

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/