  • Data: 2020-12-15 11:51:21
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2020 o 10:58, Trefniś pisze:
    > W dniu .12.2020 o 10:47 <Kviat> pisze:
    >

    > (...) ciach lewackie bzdury

    > Powyższą (litościwie przeze mnie wyciętą) lewacką agitkę powtarzasz już
    > chyba od ponad 15 lat bezkrytycznie. Tyle cię pamiętam, roślinko.

    Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło.
    I równocześnie przykro mi, że zrozumienie tego zajęło ci tyle lat.
    Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im
    powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość
    rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr