  • Data: 2003-01-13 13:27:13
    Temat: Re: Jaka spółka?
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > rozwiazanie dobre, ale moim zdaniem tylko w wypadku gdy chcesz zrobic
    > grupe kapitalowa, ktora bedzie miala na celu ulokowanie kapitalu w kilku
    > roznych i niezaleznych przedsiewzieciach.
    > Duzo zamieszania, 3 ksiegowe, 2 prawnikow (przesadzam, ale staram sie
    > obrazowac).

    Spółka komandytowa sprawia w praktyce duzo trudności i jest raczej mało
    wykorzystywaną formą prowadzenia działalności. Zastanawiam się co do sensu
    zakładania propoponowanej spólki komandytowej - w efekcie przecież wychodzi na
    to samo, jak w przypadku założenia samej spółki z o.o.
    Ja mimo wszystko pozostałbym przy spółce jawnej (w przypadku prowadzenia dział.
    w niewielkim zakresie) i spółce z o.o. gdy mam duzy kapitał i planujemy duże
    przedsięwzięcia.