  • Data: 2003-01-13 14:15:54
    Temat: Re: Jaka spółka?
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > chyba nie, ale można przewidzieć drastycznie niesprawiedliwy udział w
    > zyskach i stratach, np:
    > 5 % udział w zyskach komandytowej
    > 95 % udział w stratach

    Abstrahując już od tematu, to właśnie się zastanawiam skąd się u mnie wzięło
    przeświadczenie o braku możliwości wyłaczenia prawa komplementariusza do zysku.
    Nie pamiętam czy gdzieś o tym czytałem czy coś. jednym słowem matrix :) Czy art.
    51 stosowany odpowiednio do spólki komandytowej wprowadza taki zakaz (mówi
    jedynie o wyłączeniu udziału w stratach)? Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

    Ciacho