eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest odpowiedzialność spółdzielni za instalację gazową? › Re: Jaka jest odpowiedzialność spółdzielni za instalację gazową?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka jest odpowiedzialność spółdzielni za instalację gazową?
    Date: Sat, 16 Oct 2004 19:32:35 +0200

    On Wed, 13 Oct 2004, guest wrote:
    [...]
    >+ Pomimo potwierdzonego przez gazownię wycieku,
    ^^^^^^^^
    >+ pomiędzy piecykiem gazowym a licznikiem, spółdzielnia
    >+ i instalatorzy twierdzą że to nie ich działka.
    >+
    >+ Podobno odpowiedzialni są tylko za instalację i przyłącze
    >+ do licznika gazowego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Przyznam że czegoś nie rozumiem.
    Twoja spółedzielnia jest dostawcą gazu ??? "Kwitki za gaz"
    dostajesz od spółdzielni czy gazowni ? Ja wiem że były takie
    bloki w których liczniki były tylko "na cały budynek" (tak
    jak i dziś się spotyka ciepło czy wodę).
    Ale "normalny" stan jest taki że do licznika to instalacja jest
    "w gestii dostawcy" czyli gazowni właśnie,

    >+ a resztą mam się sam zająć tzn. wezwać tych samych ludzi i im zapłacić...

    Jesteś pewien że rozmawiałeś z *właściwymi* ludźmi ?
    Nie byli oni z gazowni właśnie ?

    Inna sprawa że nie podejmuję się dedukcji czy jest możliwe żeby
    przerzucić dbanie o instalację z właściciela mieszkania na
    lokatora (zakładam że wiesz co piszesz :)).
    IM*H*O masz rację... tylko:
    [...]
    >+ Czy są do tego jakieś przepisy?

    ...ciekawe dlaczego nikt nie pisze :)