  • Data: 2004-10-13 15:28:05
    Temat: Jaka jest odpowiedzialność spółdzielni za instalację gazową?
    Od: " guest" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam awarię instalacji gazowej (35letni blok) i tu pojawił się problem.
    Pomimo potwierdzonego przez gazownię wycieku, pomiędzy piecykiem gazowym a
    licznikiem, spółdzielnia i instalatorzy twierdzą że to nie ich działka.

    Podobno odpowiedzialni są tylko za instalację i przyłącze do licznika gazowego
    a resztą mam się sam zająć tzn. wezwać tych samych ludzi i im zapłacić...

    Na mój chłopski rozum zmiany w rozkładzie instalacji gazowej wykonane
    na własną rękę byłyby przecież samowolką? Jakby nie patrzeć to poza piecykiem
    jest przecież jakaś integralna całość (rury,zawory) której lokator
    nie powinien naruszać bo od tego jest zarządca budynku.

    Czy są do tego jakieś przepisy?