  • Data: 2009-04-11 21:12:25
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Przemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że z taką argumentacją ciężko będzie przekonać kogokolwiek --
    > nawet siebie samego -- do wypowiedzenia mu umowy o pracę.

    To jest bardziej skomplikowane, niz to jedno zdanie.
    Nie bede sie rozpisywal.
    Fakt jest taki, ze mu praca i placa nie odpowiada, moze wszystko
    lub prawie wszystko mu sie nie podoba. Robi robote, ale jest do niej
    negatywnie nastawiony.
    Zamiast sie zwolic to lazi i proboje buntowac reszte.

    Dla mnie to nie jest normalna sytuacja w firmie i chce go sie pozbyc.
    Napisalem tu, zeby mi podano mozliwe rozwiazania,
    a nie oceniano czy jestem dobrym pracodawca.
    Jakbym byl taki zly, to nikt by u mnie nie pracowal...