  • Data: 2009-04-12 00:01:13
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:

    > Jezeli jakies pracownik jest nie zadowolony np z pracy, czy tez placy,
    > to moze sobie sie zwolic i znalesc prace lepsza i lepiej platna.

    ROTFL

    > Ja nikogo na lancuchu nie uwiazalem.

    Uhm. A Polska to taki cudowny kraj, bez wad... a jak się komuś nie
    podoba, to zawsze może wyjechać, prawda? ;->

    > Fakt jest taki, ze wszyscy zostaja (nawet jezeli jest to brak innych
    > perspektyw, to nie moja w tym glowa, zeby uszczesliwic cala branze).

    Niby nie. Z drugiej strony wykorzystywanie takiej sytuacji i zarabianie
    nie razem z pracownikami ale ich kosztem powoduje takie reakcje, jakie
    powoduje.

    > Wiadomo, ze probowal ich buntowac przeciwko firmie.
    > Nie udalo mu sie, ale sam fakt ze to zrobil mi nie odpowiada.
    > Nie widze mozliwosci dalszej wspolpracy.

    To złóż mu wypowiedzenie i nie kombinuj, jakby go tu złośliwie udupić.

    > Jakby Ci sasiad zone podrywal mimo tego, ze ona bylaby nie ulegla,
    > to nadal bylby twoim dobrym sasiadem? Czy to od razu oznaczaloby, ze
    > jestes zly maz?

    A skąd wiesz, że sąsiad ma coś złego na myśli? Może tylko chce być uprzejmy.