  • Data: 2009-04-12 05:22:07
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Przemek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie zawsze jest prawda. I dobrze o tym wiesz.

    Prawda, ale to juz nie z mojej winy. Na to poradzic nic nie moge.
    Taka sytuacja dziala w dwie strony.
    Bylo duze bezrobocie, duzo pracownikow, to pracodawcy placili malo. - bo po
    co placic wiecej, jak mozna mniej.
    Powyjezdzali zagranice, brak fachowcow, to pracodawcy placili duzo. - bo po
    co robic za mniej, skoro mozna zarobic wiecej.

    > Podobnie wypowiadali się szefowie Biedronek. A już tak poważnie, to był
    > ulubiony tekst mojego poprzedniego pracodawcy. I długo mógłbym opowiadać
    > jaki z niego był s...n.

    Dlatego juz nie jest twoim pracodawca.

    > Ale Twoja w tym głowa, żeby byli zadowoleni z pracy. Bo to się przekłada
    > bezpośrednio na jakość ich pracy, zaangażowanie, atmosferę w firmie i
    > lojalność wobec Ciebie i Twojej firmy.

    Reszta jest zadowolona z pracy i placy. Przynajmniej tak mowia.

    > I tak z dnia na dzień ambicji nabrał? Stanowisko ma takie jak inni?

    Nie z dnia na dzien. Stanowisko, jak inni.
    Ciagnelo sie jakis czas, ale jak zobaczyl, ze jest "tylko" pracownikiem, to
    robi szum.

    > W mojej poprzedniej firmie ludzie pracowali bo nie mieli innego wyjścia,
    > albo zostali tak psychicznie stłamszeni przez pracodawcę, że tak im się
    > wydawało. Z perspektywy czasu i z punktu widzenia osoby postronnej to się
    > może wydawać głupie, ale człowiek nie zawsze w porę zauważy, że powinien
    > się zwolnić dla własnego dobra.

    Moze taka branza?
    Nie zawsze da sie zalozyc firme i placic pracownikom 10k.
    Zawsze bedzie tak, ze pracownik bedzie uwazal ze zarabia za malo,
    a pracodawca bedzie mowil, ze placi za duzo.