  • Data: 2003-06-26 09:37:44
    Temat: Re: Jak zmusic policj
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...do ujawnienia nazwiska i adresu świadka mojego wypadku?
    Jaki ten świat maleńki, szok! Nie chcą Ci podać mojego adresu, bo nikt mnie
    nie spisał.

    > Wyciągnęła (...) Zawdzięczam jej życie.
    Zdecydowanie przesadzasz, nic takiego wielkiego nie zrobiłam.

    > Chciałbym odkupić tą rzecz.
    Zatrzymaj ten biustonosz w prezencie, już sobie kupiłam sama nowy:-)

    > Chciałbym się z nią spotkać i przynajmniej podziękować,
    Podziękowania przyjęte. Nie ma sprawy:-)
    Pozdrawiam:-))
    ewcia

    Ps. cieszę się, że jesteś już w tak dobrej formie i życzę na przyszłość
    więcej ostrożności:-)
    e.