  • Data: 2003-06-27 17:49:37
    Temat: Re: Jak zmusic policj
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To Ty!!!! To naprawdę Ty!!!! Nikt inny nie wiedziałby o tym biustonoszu!!!
    > Ewunia, błagam Cię podaj mi swój numer telefonu, wychodzę ze szpitala w
    > przyszłym tygodniu - muszę Cię zobaczyć!!!!!!!!!.
    > Całuję i kocham!!!!!!!!!!!

    Marek, to bardzo miłe. Mimo wszystko jednak, przepraszam Cię, ale bardzo
    dbam o swoją prywatność i nie rozdaję telefonów wszystkim, którym ratuję
    życie:-)).
    Cieszę się, że mogłam trochę pomóc i że nie ucierpiałeś za bardzo podczas
    wypadku. Ale na tym koniec.
    Poza tym sugeruję, aby ewentualną dalszą korespondencję przenieść na priv,
    ponieważ zdecydowanie zaśmiecamy grupę (nie wiem, czy wszyscy grupowicze
    chcą doczekać do odcinku z oświadczynami:-))).
    pozdrawiam, życzę dużo zdrowia i ..... rozsądku:-)
    ewcia