  • Data: 2003-07-01 20:34:08
    Temat: Re: Jak zmusic policj
    Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:bdq6n4$7ms$3@inews.gazeta.pl...
    > Z powodem nigdy osobiście przerabiałem. Ale wydaje mi się, że ta sama
    zasada
    > powinna chwycić. Albo ewentualnie pismo do sądu w postępowaniu
    > nieprocesowym, by ten zażądał od Policji tych danych. Ale tu już zmyślam,
    bo
    > nigdy tego nie robiłem w praktyce. Ze świadkami robiłem i wiem, że chwyta.

    jeszcze sie nie dowiadywalem bo nie zdazylem
    dla ciekawosci: zalatwialem dzisiaj cos innego w rejestrach gruntow
    mila pani powiedziala, ze nie moze podac mi pewnych danych osobowych wiec
    sie usmiechnalem i poprosilem, zeby absolutnie nie lamala prawa tylko
    wyszukala w komputerze to co potrzebuje i pilnie odwrocila sie na moment
    tak tez sie stalo