  • Data: 2008-09-14 06:50:16
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:gaibcb$7r9$2@inews.gazeta.pl...

    > tyle że trzeba by spojrzeć do uzasadnienia kiedy zaczęła się sprawa, która
    > do sądu wpłynęła w 2003 r.

    Nie wiem jak inni, ale ja jak czytam pierwszą część dodanego 2a, to jakbym
    czytał treść z linku w Krakowie. Bo jak właściciel przyjdzie do urzędu to
    powie, czy zainteresowany meldunkiem mieszkał i będzie mieszkać, że on o tym
    wie i nie był to żaden np. włam. Podpisze kwitek, aby urząd miał podkładkę
    na wypadek gdy np. właściciela opanuje skleroza i poleci z gębą do urzędnika
    co jest grane. Zresztą swoją drogą, to nie wyobrażam sobie, aby gdziekolwiek
    sąd zachował się inaczej jak w Krakowie.
    --
    Maluch