  • Data: 2008-09-17 11:16:51
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Ale tak twierdziłeś.

    Nie.

    > Ja napisłem
    > ***
    > Art. 9 ust. 2a zobowiązuje do okazania do wglądu dokument potwierdzający
    > tytuł prawny do lokalu, więc umowa ustna nie przejdzie.
    > ***
    >
    > A Ty twierdziłeś, że tytułem prawnym może być zameldowanie
    > ***
    > Dokumentem tym może być decyzja administracyjna czyli np. właśnie
    > zameldowanie.
    > ***

    Nie zrozumiałeś.

    Decyzja administracyjna (zameldowanie) potwierdza, że dany osobnik w
    chwili zameldowania miał tytuł prawny do lokalu, bo bez tego tytułu
    (umowa najmu czy użyczenia potwierdzona "papierem" lub oświadczeniem
    kogoś, kto ten tytuł prawny już ma) nie zamieszkałby i zostałby zameldowany.