  • Data: 2008-09-13 13:47:51
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gagfb2$vub$3@news.onet.pl...

    > Ciekawy wyrok, nie znałem go. A jak to jest w innych sądach, tudzież w
    > innych sprawach?
    >
    > I czy to oznacza, że można kogoś *wymeldować*, dlatego, że ktoś mieszka
    > wbrew woli właściciela, choćby fakt zamieszkiwania był bezsporny? IMHO ten
    > wyrok to albo wypadek przy pracy, albo dość niebezpieczny precedens.

    Chodzi mi o to, że urząd powinien zapytać np. właściciela, że dany osobnik
    mieszka w jego lokalu za jego wiedzą i zgodą, a nie sąsiada. A np.
    właściciel dopóki tego nie potwierdzi /jak nie będzie chciał to powie o
    kwiatkach, czy innych duperełach/ to nie ma meldunku.
    Kogo chcesz wymeldowywać skoro nie powinien być zameldowany?
    Na mojej wsi za nic w świecie nie zameldujesz się bez tytułu lub nie
    przyciągniesz osoby, która taki tytuł posiada i nie złoży w urzędzie parawki
    na kwitku. Widziałem jak babcie z dziewiątką z przodu ale z tytułem nieśli,
    aby dokonać maldunku.
    --
    Maluch