  • Data: 2008-03-15 17:51:36
    Temat: Re: Jak zabronić prawnie prowadzenia samochodu?
    Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:freqqa$7ph$1@inews.gazeta.pl pola

    > Komu powiedział? Czy ten kierowca jest ubezwłasnowolniony?

    Jotte - jesteś idiotą. Nie wiesz o tym ale to normalne gdy jest się idiotą.

    > Jak pisałem - możesz próbować donieść na człowieka. Ale ja ci w tym w
    > żaden sposób nie pomogę.

    Nie tylko jesteś idiotą ale co gorsza jesteś idiotą, który służy lepszej
    sprawie, co jak zastępy moherowych beretów. Jedyna nadzieja w mądrości
    matki natury, która eliminuje takie jednostki jak ty. O ironio! Często
    za pomocą podobnych tobie idiotów!

    --
    I tu NIE-pozdrawiam
    AW