    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Date: Wed, 21 Nov 2007 08:09:48 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 08:51:38 +0100, Doktorant napisał(a):

    > Boje się że być może 3 lata pisania pójdzie na marne, bo przecież
    > krewniak i studentka też muszą sie kiedyś obronić, a co będzie jakby
    > bronili się wcześniej ode mnie, wtedy to ja popełnię plagiat.

    No nie, to, że się obronisz później nie będzie oznaczało, że dopuścisz
    się splagiatowania ich prac.
    Dowodowo są jeszcze materiały wytworzone w trakcie pracy, jakieś notatki,
    zapiski, coś w ten deseń.
    W ostateczności - durny fortel, ale może Cię uspokoi - wystąp do
    sekretariatu zakładu (katedry) z wnioskiem o zaświadczenie, iż pracujesz
    nad rozprawą o takim czy innym tytule.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/